niedziela, 17 kwietnia 2016

...

Witam wszystkich w ten słoneczny, niedzielny dzień.
Chciałam jakoś się wytłumaczyć z mojej dość długiej nieobecności na blogu. Wiem że to będzie wręcz banalne, ale ostatnio w szkole mam strasznie dużo sprawdzianów i kartkówek po przerwie wielkanocnej, a w związku ze zbliżającym się zakończeniem roku- jest to także najaktywniejszy czas wszelakich popraw. Poza szkołą... No cóż, w ostatnim roku dużo czytałam, lecz nie wstawiałam recenzji tutaj, co ma swoje odzwierciedlenie w niepamiętaniu niektórych książek, ale postaram się je nadrobić w wakacje. 

Kwietniowe recenzje zostaną dodane w terminie egzaminów gimnazjalnych, czyli w przeciągu trzech dni, do tygodnia. Ponad to zapowiadam post bonusowy, no bo co tu dużo mówić... Urodziny to najpiękniejszy okres w życiu każdego miłośnika książek :3
Pozdrawiam wszystkich ciepło i życzę tak cudownej pogody, jaka dzisiaj jest u mnie, 
Julia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz